Zaopatrzenie comiesięczne

Zrealizuj swój wniosek bez wychodzenia z domu

Proces składania zamówienia przez naszą stronę internetową jest bardzo prosty. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz zamówienie złożyć również telefonicznie. Jedyne czego potrzebujesz to indywidualny numer wniosku, PESEL pacjenta i dane osoby, która odbierze paczkę z zaopatrzeniem. 

Wybierz rodzaj zaopatrzenia

Wyroby chłonne

Pieluchomajtki, majtki chłonne, wkładki, podkłady

Wyroby urologiczne

Wyroby urologiczne cewniki oraz worki do zbiórki moczu

Wyroby stomijne

Worki stomijne, pasy stomijne, płytki, pielęgnacja stomii

Proces realizacji wniosku

1. Wybierz rodzaj zaopatrzenia

Na każdy kod należy złożyć osobne zamówienie

2. Wybierz kod zaopatrzenia

Na każdy kod należy złożyć osobne zamówienie

3. Złóż zamówienie

Może być telefonicznie lub przez internet

4. Odbierz zaopatrzenie

Kurier dostarczy wybrany asortyment pod Twoje drzwi

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na pytania, które możesz odnośnie do internetowej realizacji wniosku na NFZ:

Na jakie produkty mogę zrealizować wniosek przez Internet?

Przez Internet można zrealizować wniosek na produkty, które są potrzebne co miesiąc, czyli m.in. pieluchomajtki, podkłady, worki stomijne, cewniki, czy worki na mocz. Wystarczy, że raz uzupełnisz dane swojego wniosku u nas w systemie i do końca jego ważności będziesz mógł domawiać zaopatrzenie telefonicznie lub przez Internet.

Na jaki okres mogę zrealizować wniosek?

Wniosek może zostać zrealizowany na dowolną ilość miesięcy, od jednego do ilości miesięcy pozostałych do końca ważności wniosku.

Czy realizacja wniosku przez internet z dowozem jest dostępna w całym kraju?

Tak, realizujemy i dowozimy zaopatrzenie refundowane w całej Polsce.

Jak dostarczany jest moje zamówienie?

Zamówienie dostarczane jest z wykorzystaniem kuriera DHL.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez Internet po kliknięciu w odpowiedni kod:
- P.100
- P.101
- P.096
- P.097
- P.098
- P.099
Istnieje również możliwość składania zamówień przez telefon pod numerem infolinii 510 106 299

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zapłacić można szybkim przelewem zaraz po złożeniu zamówienia, przelewem tradycyjnym lub za przy odbiorze zamówienia gotówką albo kartą

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka zamówień asortymentu z realizowanych wniosków jest bezpłatna

Przewiń do góry